Vellev laver klubtur til England

Printervenlig version

Inkluderet i prisen: 7 nov.-9 nov. 2 overnatning på valgte hotel Morgenmad på hotellet Billet til øvre langside på White Hart Lane. Til Kampen Mellem Tottenham og Stoke Miniguide til London Samtlige skatter og afgifter

Medlemspris inkl. fly med det hele er 3000 kr.

Pris for ikke medlemmer af Vellev IF er 3600 Kr.

info om hotellet. Dette helt nye hotel ligger over for det olympiske stadion i Stratford, blot 300 m fra Stratfords metrostation. Det moderne hotel har en stilfuld restaurant og døgnåben reception. De farverige værelser på Premier Inn London Stratford har alle fladskærms-tv og trådløs højhastigheds-internetadgang. De omfatter desuden aircondition, skrivebord og eget badeværelse med hårtørrer. Hver morgen serverer Thyme Restaurant ubegrænset morgenbuffet med varme og kontinentale retter. Der er også en moderne bar samt salgsautomater med lettere anretninger. Premier Inn Stratford London ligger ved siden af butikscentret Westfield Shopping Centre, blot 2 minutters gang fra Stratford Eurostar Terminal. Shoppingcentret er med sine 175.000 m2 et af Europas største shoppingcentre og Englands 3. største. Londons centrum kan nås på 15 minutter med bus.
Sidste tilmelding er lørdag d.30/8
Hvis der er spørgsmål til turen er man velkommen til at kontakte Steen Bach tlf.22784035 eller på Steenb8@gmail.com